توصیه به مردان
































رویای خاکسترى

1.      به همسرت بگو:دوستت دارم!

2.      واژه دوست داشتن را فقط برای او هزینه کن!

3.      همسر تو کریستاله!مواظبش باش نشکنه!

4.      تو باید تکیه گاه خوبی برای او باشی!

5.      از عشقت برای او هزینه کن،نه فقط از ثروتت!

6.      زیبایی همسرت را ستایش کن!

7.      انتظار نداشته باش همسرت مثل تو باشد!

8.      با بحث وجدل اوراخسته نکن!

9.      نسبت به همسرت همیشه وفادار باش!

10.  اقتدار وصلابت را جایگزین خشونت کن!

11.  همدردی وهمدلی او را آرام می کند!

12.  قبل از انتقاد ازش تعریف کن!

13.  سربسرش نذار!

14.  اگه آزارش بدی،از تو متنفر می شه!

15.  از دست پختش تعریف کن!

16.  دل او رانشکن!

17.  مسخره اش نکن!

18.  انگشتان ظریف وصدای نازکش می گویند:با من ستیز نکن!

19.  هر وقت بهت شک کرد،با صداقت ومهربانی مطمئنش کن!

20.  اگه گفت تو منو دوست نداری :بلافاصله بگو به اندازه یک دنیا دوستت دارم!

21.  اگه ناز کرد نازشو به قیمت گرون بخر!

22.  اگه گریه کرد،خیلی دست پاچه نشو! فقط نوازشش کن!

23.  اگه از مادر وخواهرت شکایت کرد ،فقط شنونده خوبی باش!

24.  اگه گفت:من خواستگارای زیادی داشتم! با لبخند بگو:پس من خیلی آدم خوش شانسی هستم که تو رو به چنگ آوردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:,| 16:17 |آنا| |